1 mars 2011

Marknadsföring.

Idag har jag ringt inte mindre än (3) (!) viktiga telefonsamtal.

Ett till scan & ett till Geab och ett till försäkringsbolaget.
Varför?

Jag måste marknadsföra mig som stoorkonsument hos dom!
Försäkringsbolaget??

Ja, min röv e guld värd. För mig iallafall.

Tänk om sadisten får för sig att låta Herr veterinär röra min rumpa med skalpellen.

Då gäller det storbelopp i ersättning.

Det är Här jag kommer in som storkonsument av blodudding.
Därför ringde jag & berättade det i förebyggande syfte.

Matte hade aldrig kommit på denna genialiska briljanta idé.

Så nu hoppas jag på att Schenker kommer med BIG trailer med just
blodpudding till mig...

Lägger mig ner & låter mig "svalkas" av en svansvippa.
Min goe vän Engla står för den biten.

Jobbigt att marknadsföra sig själv!


Vad Chessi gjorde under tiden??


Förvånade?

Inte jag!

//
Beck

2 kommentarer:

  1. Du Beck, blodpudding är inte alls så dumt. Ganska smaskigt faktiskt. Vår matte handlar av ICA-bilen och han har alltid en bit blodpudding med till oss. Bra kille det där som kör bilen. Han håller alltid på och fjantar sig med mej (Jayson) och säger "gud vad han har växt på en vecka. Han kommer att bli en riktig bamse". Den kommentaren får jag väl stå ut med för vad gör man inte för lite blodpudding!!!

    Ha det bra Beck och hälsa syrran!

    Kram
    Jayson o Kelly

    SvaraRadera
  2. Blodpudding är en fantastisk uppfinning. Så gott!
    Din matte verkar vara riktigt snäll, och han som kör Ica bilen borde få ett Nobelpris i
    "Jag vet vad hunden behöver"
    schysst tvåbening. :-)

    Har ni någon hemsida eller blogg?

    Kramar från Beck & Chessi

    SvaraRadera