11 mars 2011

Vår matte.

Är nu klen Igen. Febern springer maraton i hennes kropp.
Samtidigt har hon en jäkla värk efter det grymma överfall hon var med om.

Hon har svårt att resa sig, svårt att gå samt är ofta sängliggande i svår värk.
Vi försöker hjälpa henne i den mån vi kan.

När matte ska plocka upp något är jag oftast Där & snappar upp det till henne.
(Händer att jag vill hon ska jaga mig också). ;0)

Tror jag ska byta yrke från att jäklas med Chessi på heltid till att hjälpa matte på heltid.

Vad tycker ni om det? Som tack har jag bett matte om denna bädd, Chessi likaså.


I stl 140*105*17 999 riksdaler kostar den.

Tycker hon kan ge oss den, ska vi nu vara hennes hjälpande hand på 4 ben, så....

Chessi är den goda fen idag & värmer matte´s nacke & axlar.




Visst är vi bara för snälla?? ;-)
//
Beck & Chessi.

12 kommentarer:

  1. Tack så mycket. Detta är vanligt mys hos oss. :-)
    Matte meddelar att vissa nätter är det tungt, då vi bägge ligger ovanpå henne. Vi vaktar & skyddar, samt ger värme. ;0)

    SvaraRadera
  2. Cessie.puma@hotmail.se14 mars 2011 kl. 11:22

    Hej och hallo,ni två nu har jag fått husse att röra på pannbenet,så att vi kan hjälpa varandra
    i alla tunga spörsmål som iallafall han är totalt oduglig och tafatt för att fixa.Hoppas att Chessi fick någon smakbit av,lammlever,blodpuddin och grisöra,fick hon inte det hoppas jag du blev ordentligt lösgumpad,ovan på dina andra problem med denna protes,för en sådan skaffar nog matte snart till dig.Skutta lyckligt i snön,puss Cessie.

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig och mysig bild!

    SvaraRadera
  4. Hej Cessie. Så glada vi blir av att du kom in på vår sida. :-) Vi båda saknar dig jättemycket.

    Beck delade med sig av allt, han skulle bara våga låta bli att dela med sig. :-)

    Vi skuttar & leker om dagarna, matte hatar snö, vi älskar den, men det är inte så mycket kvar nu. :-)

    Hälsa din husse från oss alla...
    Stoooor kram till dig & en till Athos & husse med.

    SvaraRadera
  5. Tack BouBou! Bilden e rätt fräck faktiskt. :-)

    Kram från Chessi & Beck.

    SvaraRadera
  6. Halloj,husse har försvunnit jag vet inte var och det vet han nog inte själv,men jag kom åt knapparna.Jag undrar vad det är för en liten sork ni har bild på uppe i högra hörnet,har ni addopterat eller är det något ni fångat ute i busken?????Sen kan ni hälsa er obegåvade matte att snö är något av det kuligaste som finns.Krama er matte,om hon orkar med sådana övningar och puss på er. Cessie

    SvaraRadera
  7. Hallo hallo på er två,Jag hade tänkt hälsa på,men det verkar inte att gå.För er febriga matte "sadist",tyckte verkar det visst.Att husse var rent för senil,att köra så långt med vår bil.Om vi varit tre att pressa på,hon nog bättre skulle må.Så ni får ändå ha,en underbar da.Puss,Cessie-Puma.

    SvaraRadera
  8. Naawe! Jag hade fått klubba ner Birka för att hon skulle legat så. Eller haft något ton godis! :) Krya på dig! Kram Josse

    SvaraRadera
  9. Hallo Beck och Chessi,jag har funderat en lång stund nu angående er önskebädd,är det inte mycket bättre ni tar mattes säng och hon installerar sig i det lilla redet? Det hade varit kuligt om ni kunde sätta in en bild,så man kunde se om hon passar i den,fosterställning.Tsunami-Puma-Cessie skickar skuttiga hälsningar.

    SvaraRadera
  10. Hallo,på er det är inte mycket lönt att kommentera,det blir bara bort censurerat. Så sätt grisörat i ...........? Cessie-Puma.

    SvaraRadera
  11. Tack för alla kommentarer. Har inte varit inloggad här på länge. Tack Alla, fortsätt läsa & fortsätt kommenetera. Ska prova nlogga "oftare" nu igen. :-)

    Kram till er alla kära läsare.
    Anki, Chessi & Beck.

    SvaraRadera