28 februari 2011

Mardröm...

Shit! Hade en mardröm inatt...

Som allmän uppmaning ska jag ge er delar av den drömmen.
Drömde att matte tog mig till den där mannen som kallar sig för veterinär.

Nu kommer det läskiga! Alla känsliga läsare kan klicka er vidare...

Mannen kommer in i rummet, drar på sig gummihandskar med minen
"Nudu ska du insimineras" Med ett leende på läpparna. (Läs elakt flin)

Tar ett rör, en lampa, en spattel, en nål, en 10 liters hink, ett stetoskop (?) och kommer fram till mig...

* Poff * Nu vaknade jag...

Huga, det var hemskt! Tänk er själva att jag ska föda hans valpar...

Den mannen må ha en lätt hjärnskada, fattar han inte att jag är en hane &
att det kan se jäkligt ofördelaktigt ut med valpar för min del???

Nåja, det var en dröm. Var dröm sägs ha ett meddelande, en innebörd...
Denna dröm sa mig nog att jag ska hålla mig gömd ett tag framåt...

"Don´t touch my as" Liksom...

//
Mvh Beck från hemlig ort. (Rum)

2 kommentarer:

  1. Stackars Beck, vilken hemsk dröm!

    Hoppas din matte förstod att du haft en hemsk natt och kompenserade den med en riktigt god frukost.
    Sånt kan ju få en att glömma.

    Hoppas du får en trevlig dag!

    Kram
    Jayson o Kelly

    SvaraRadera
  2. Tack för ert stöd, Jayson & Kelly!

    Matte insåg nog hur jobbig natten var.
    Men god frukost! Nope! Sadisten gav mig inte blodpudding, ingen nyfångad hare heller för den delen.
    Inte ens grannens katt fick jag.
    Bara kulor med kycklingsmak.
    Ni ser ju vilken dålig fantasi hon har!

    Jag jobbar vidare på kompensation till middagen!

    Kram till er..
    Nospussar från Beck.

    SvaraRadera