1 mars 2011

Provocerad.

Men vad har nu mänskan fått för ideér?


Din hunds beteende! What?

Fattar Nada! Vad skulle va fel med mitt beteende nudå?
Måste ha en bugg i mitt minnescentra! Kommer inte på nått som kan va fel!

I beteendet alltså!

Kolla in ungen på omslaget.
Det är fel.
Alla mina varmaste sympatier är hos hundstackarn!

Eller detta!



Lära sig hundspråk? Som om hon inte kan det.
Mänskan Skäller för fasiken hela dagarna!

Tror jag blir Religiös snart!

Eller?

Va?

Vad säger ni?

Nörd?

.... Låter bra ....

4 kommentarer:

  1. Tja! Tack för titten hos mig! Ni var ena snygga och ståtliga schäfrar och har en matte som läser samma böcker som min ser jag. Ibland läseer vi tillsammans, men det blrukar inte bli bättre resultat ändå! Vi ses!

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Vilken underbar blogg.
    Du är min idol Beck, ja din kompis Chessi också!

    Fortsätt med detta. Jag lovar att skicka er ett varsitt tuggben. Kanske ett paket blodpudding kommer med också. :-)

    Tack för rolig & underhållande läsning!
    //
    Pernilla.

    SvaraRadera
  3. Åh så kul att du tittade in Rudi. Håller med dig om att dessa böcker dom läser hjälper föga.
    Nu ska matte ta detta ett steg längre, vi ska gå på privatkurs hos den där Jan Gyllensten.
    *Ryser* vid tanken.
    Nåväl, jag kommer att uppföra mig exemplariskt när vi är där. :-)

    Kram från Beck & Chessi.

    SvaraRadera
  4. Men Pernilla! Va snäll du är. Vi ser gärna (Läs JAG) emot ett paket med tuggben & blodpudding.
    Nu måste jag vara snäll med brevbäraren, matte e lite kinkig över att jag har som sport att välta omkull honom. :-)

    Tack snälla.
    Kram från Chessi & Beck.

    SvaraRadera