1 mars 2011

Jag är Bönhörd.

Vilken underbar dag.
Matte berättade att en unerbar hundvän har skickat 200 kr till mig & Chessi.
Chessi?? Ska hon också ha??!!

Matte kontrar, Beck, det är till er bägge..

Nåväl!

Här kommer listan jag hastade ner illakvick till matte.

Lammlever...


Och


Självklart står Blodpudding med på listan!

Men detta är också ett måste.


Såklart, grisöronen får vi inte glömma!

Jag älskar överraskningar. Det är som Julafton varje dag när jag får något.
lammlever, blodpudding, grisöron...
I dessa lägen älskar jag till och med Chessi.

?

Skrev jag detta??

Blivit frälst?

Måhända det, känns som en frälsning att invänta detta brev nu.
Sitter vid brevlådan & så tacklar jag brevbäraren & drar hem med brev & inköpslista till matte...

Tjohoo!!
//
Beck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar